miercuri, 5 august 2009

Intamplari in Maxi Taxi :))


Ma intorceam azi de la plaja,si in microbuz,am dat de 3 sau 4 persoane care erau extrem de nemultumite de faptul ca soferul continua sa ia oamenii care ii faceau semn,cu toate ca in microbuz nu mai era loc.Un pasager inganfat,iritat si cu nasul pe sus, a inceput sa se ia de sofer,ca de ce mai ia lumea in microbuz daca vede ca e plin si ca lui nu ii convine sa stea la inghesuiala.In momentul acela,mai era o baba langa barbatul asta,care a prins curaj si a inceput sa tipe si ea la sofer.Pentru cateva minute soferul nu a luat in seama ce i s-a spus,ba chiar nu s-a lasat enervat de injuriile aduse la adresa lui de catre pasagerul turmentat.

Am mai mers cateva sute de metrii si a inceput iar sa comenteze,ca lui nu ii convine sa stea in microbuz alaturi de toata lumea sa le miroasa transpiratia si sa fie imbulzit de ceilalti pasageri.Eu m-am dus in spatele microbuzului,unde era loc destul,dar lumea evita sa stea acolo,din prostie cred,deoarece parca era trasata o linie imaginara si nimeni nu trecea de ea cu toate ca daca faceau 2 pasi mai in spate puteau sa elibereze locul,lasand mai multe persoane sa intre in microbuz sau doar sa fie mai mult loc pentru fiecare.Niciodata nu am inteles de ce sa nu te duci pana in spate daca observi ca e aglomeratie mare.Nu e ca si cum nu ai mai putea sa cobori,ba chiar poti sa cobori pe usa din spate,fara sa fi nevoit sa te strecori printre toti.
Sa revenim la pasagerul turmentat.Acesta nu si-a inchis gura,ba chiar a inceput sa se certe cu o alta baba din microbuz,care a avut curajul sa se ia de el.Pasagerul nostru a inceput sa tipe la baba si sa ii spuna ca miroase a transpiratie :))...Eu stateam in spate alaturi de inca 2 oameni cu care radeam de ce se intampla mai in fata.La un moment dat,unul dintre persoanele cu care eram in spate,nu a mai suportat sa il auda pe ala cum se vaita tot drumul,asa ca i-a spus sa taca din gura,ca noi nu avem obligatia sa ii ascultam lui vaicarelile,iar celalalt i-a spus ca nu rezolva nimic daca face scandal in microbuz.In acel moment m-am gandit ca ar fi cazul sa intervin si eu,asa ca i-am spus ca daca nu ii convine,sa coboare din microbuz si sa ia un taxi.Nu a zis nimic in momentul ala,dar nu m-am oprit acolo,si l-am intrebat : '' Daca ai fi persoana care face cu mana microbuzului dar acesta nu se opreste,cum te-ai simti?Nu ai fi inceput sa il injuri ca de ce nu s-a oprit cand i-ai facut semn?"...iar...nu a raspuns nimic...asa ca i-am mai zis ceva :D..."Daca nu iti convine,coboara sau fa o reclamatie"...In acel moment mi-a raspuns : ''Pai sa sti ca asta o sa fac'' timp in care el si-a scos telefonul din buzunar.Si am inceput sa rad.El m-a intrebat de ce rad,iar eu i-am spus : ''Rad ca nu sti la ce numar sa suni pentru a face o reclamatie,si ce o sa ii spui persoanei la care relcami?Ca soferul de maxi taxi ia lumea care ii face cu mana sa opreasca si tie nu iti place ca lumea care urca miroase a transpiratie?"...Intre timp am ajuns unde trebuia sa opreasca,asa ca si-a bagat telefonul in buzunar si a coborat.

A fost o zi destul de relaxata pentru mine.
Sper ca si voi ati fost linistiti :P

5 comentarii:

  1. :)) De ce te iei de oameni?:)) Ce prostanac era tipu` ala.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Nu ma iau de ei...eu doar incerc sa ii fac sa inteleaga ca nu rezolva nimic daca se ia de sofer sau de persoanele din jur....Si nu era prostanac...era de-a dreptul incapabil sa gandeasca la rece...chiar foarte prost omul :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ce agresiv e domnu' mad mac:->


    ...g3orgy:xwtf...

    RăspundețiȘtergere
  4. no scuzele mele :-ss

    ...g3orgy:xwtf...

    RăspundețiȘtergere