marți, 4 august 2009

Incercand sa privesc lumea pozitiv...



Astazi am incercat sa ma conving ca exista si o parte mai buna a lumii...Fara sa ma mai enervez pe cretinii care te claxoneaza pe trecerea de pietoni pentru ca i-ai facut pe ei sa se opreasca...Fara sa mai bag in seama tiganii din mijloacele de transport in comun care canta manele si bat in scaune...Fara sa mai privesc anumite persoane ca pe niste adevarati dusmani( ce maneleste a sunat asta :)) )..

Si am inceput ziua...A decurs bine...Am fost cu masina prin oras de dimineata,unde am dat de un mos(domn in varsta) care a deschis portiera exact in fata mea,eu fiind nevoit sa virez brusc pentru a-l evita.Mergand mai departe,am observat niste pietoni care au sarit pe trecere ca si cum ar fi fost la ei in sufragerie.Am incercat sa nu ma enervez,si sa las totul sa treaca.Intr-un final...mi-am terminat calatoria fara incidente.Dupa putin timp,am plecat la cursuri.Langa intrare,se aflau 4 ''somalezi'' (rromi) ...care beau si ei cate o bere langa magazin.De odata ma trezesc cu o cutie de bere trecand pe langa picioarele mele.Am zis sa nu ma enervez,se intampla si chestii ca astea.Trecand de ei,o fata care a avut nenorocul sa se intersecteze cu ei,a fost luata la batjocorit si injurat,pentru ca atat ii duce mintea.Intr-un final au lasat-o in pace.

Pana aici nu m-am enervat deloc,dar asta numai pentru ca m-am chinuit sa nu o fac.
S-a facut de ora 00:00 si am stat relativ calm.
Acum..spuneti-mi voi cum pot sa trec prin asa ceva zilnic,sau chiar mai rau,si sa nu ma enervez fara sa ma imbolnavesc?Mie imi pare putin imposibil,pentru simplul fapt ca omul are nevoie sa se mai si descarce.Oricat de mult ai incerca sa nu te enervezi,este imposibil ca ceva sa nu ii puna capac,pentru ca se aduna lucrurile.

Ce am inteles din ceea ce am incercat sa fac eu azi? ...:-w ....ei bine,nu mare lucru,dar in principiu am inteles ca oricat ai incerca sa duci o viata fara stres,sau o zi in care sa nu ai de a face cu toti imbecilii,este aproape imposibil.Asa ca,traiti-va viata,enervati-va pe toti,descarcati-va si spuneti exact ce simtiti.


Sper sa nu va fi plictisit

25 de comentarii:

  1. Nu m-ai plictisit. A fost chiar interesant.Poate si putin amuzant:D

    RăspundețiȘtergere
  2. incercam cu totii sa vedem lumea pozitiv....da nuj cati reusim:D....

    e3a:X

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm...poi cam asa ii, oricat ai incerca sa fie totul bine, oamenii no sa se schimbe niciodata...:-j imi place cum scri, ai talent;;)

    p.s: imi place si articolul despre femei :))) e interesant.si pui in practica ceea ce ai scris acolo?:-? :))

    ...g3orgy:x wtf ...

    RăspundețiȘtergere
  4. In mare parte da :))....Am invatat ca asa e cel mai bine :D

    Iti pare ceva rau in ce am scris?

    RăspundețiȘtergere
  5. pai...nu, cred ca asta este valabil si pentru baieti:-?? oricum nu ma regasesc in acel articol pentru ca nu sunt genu ala de fata:D

    ...g3orgy:xwtf...

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai articolul meu nu generalizeaza...asa ca...nu era obligatoriu sa te regasesti acolo ;;)...ma bucur ca iti plac idelile mele :))

    RăspundețiȘtergere
  7. apropo, la multi ani! cu o intarziere de 7 zile parca :-? oricum abia acum am aflat:D sorry:d sper ca imi sunt acceptate scuzele :-ss

    ...g3orgy:xwtf...

    RăspundețiȘtergere
  8. da...iti sunt acceptate scuzele...cu toate ca nu erau necesare ... si..Multumesc :D..Si sunt doar 6 zile intarziere...;;)

    Vad ca lu Dreea ii place conversatia :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. da, ma bucur :))) facem spectacol aici:))) si te simti altfel acum ca esti major ? ( din cate stiu ai facut 18 ani :-? sper sa nu gresesc :))) :-s)

    ...g3orgy:xwtf...

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  11. Altfel ? :-? ...Nu :P... Ca ma comport la fel ca pana acum :D...nu iti imagina ca ma port ca un copil :)))...Sti de la o sursa de incredere ca am 18 ani?:D...

    RăspundețiȘtergere
  12. Permite-mi sa raspund in locul ei . O sursa foarte de incredere.

    RăspundețiȘtergere
  13. nu trebuia sa raspunzi in locul meu , dar in fine :)))) poate nu am eu 18 ani ca si domnul andrei de la constanta, dar totusi ma descurc si la varsta asta sa comunic cu oamenii:d ( pentru dreea)...deci, si cum ti se pare clujul?:->

    ...g3orgy:xwtf...

    RăspundețiȘtergere
  14. Un oras foarte calumea... :D
    Abia astept sa ajung iar acolo :)
    De la 18 ani nu trebuie sa imi scri cu ''Domnul'' inaintea numelui....app...cati ani ai? :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Mi se pare nemaipomenit de frumos:D

    RăspundețiȘtergere
  16. :)))Pai tu Dreea nu esti din Cluj? :))) acum nu o sa spui ca e naspa :))))

    RăspundețiȘtergere
  17. bine, eram si eu sarcastica :))) 15 ani :d nu ai vrea sa facem schimb? vi tu la cluj si ma duc eu la constanta:x:x am fost acolo anu trecut, e atata de frumos:x abia astept sa ma duc la mare:x:x


    ...g3orgy:xwtf...

    RăspundețiȘtergere
  18. Poi nu am cum sa zic ca e naspa din moment ce NU e :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu fac schimb... :D...Imi place mult aici...Sa las marea si plaja...nu nu...:))...Muntele e altceva...acolo ma duc in fiecare an...il vad..si vin acasa :))dar imi place si acolo..

    RăspundețiȘtergere
  20. Nici eu nu fac schimb. Cine a zis ceva de vre-un schimb. Clujul e Cluj si Constanta e Constanta :d

    RăspundețiȘtergere